+38 (096) Смотреть все
Звоните нам:
Пишите нам:
0

Часто задаваемые вопросы

Вопросы:
Ответы:
Які години роботи нашого зоомагазину?

Ми працюємо щодня з понеділка по неділю з 9:00 до 18:00. Замовлення через сайт приймаємо 24/7.

Скільки коштує доставка?

Доставка усіх замовлень на суму від 599 грн та більше - безкоштовна (як на поштові відділення, до поштоматів чи кур’єром на вказану вами адресу). Вартість доставки замовлень до 599 грн становить 69 грн.

Наскільки швидко ми відправляємо замовлення?

Якщо ви оформили замовлення до 14:00 - товар буде відправлений вам в цей ж день (за умови, що він є у наявності на складі).

Як здійснюється кур’єрська доставка по Львову?

Доставка нашим кур’єром по Львову здійснюється з понеділка по суботу в період з 13:00 по 20:00. Якщо ваше замовлення було оформлене до 12:00 - доставка відбувається кур’єром в цей ж день.

Чи можливий самовивіз?

Так! Ви можете самостійно забрати ваше замовлення у точці видачі за адресою м. Львів, вул. Городоцька, 357 (попереднього оформивши замовлення на сайті).

Які способи оплати ми приймаємо?

Ви можете оплатити замовлення двома варіантами – за активним посиланням (картою онлайн) або готівкою при отриманні (доступно при отриманні товару в пункті видачі і при доставці кур'єром).

Чи є у нас акції або знижки?

Так! Ми щомісяця проводимо акції, розіграші та надаємо знижки на безліч товарів. Щоб отримувати актуальну інформацію про акції потрібно зареєструватися на нашому веб-сайті.

Чи є у нас програма лояльності для постійних клієнтів?

Так! При накопиченні замовлень на суму понад 3000 грн вже на наступне ваше замовлення ми надаємо промокод на знижку -7%.

Чи можна повернути або обміняти товар?

Так! Обмін і повернення можна здійснити протягом 14 днів з моменту від дати покупки, якщо були дотримані всі умови повернення (товар не був у вжитку, не має слідів використання, товар в повній комплектації, а також не порушена цілісність упакування).

Як отримати безкоштовну консультацію ветеринара?

Щоб отримати індивідуальну безкоштовну консультацію ветеринара потрібно оформити заявку з вашими даними та проблемою, з якою ви звертаєтеся, зателефонувавши у контакт-центр, написавши нам в соціальних мережах Instagram та Facebook або написавши нам у Viber чи Telegram.

Як можна сконтактувати з нами?

Зв’язатися з нами ви можете за контактними номерами : 0 800 357 557, (096) 96 96 209 або (066) 96 96 209, у соціальних мережах Instagram/Facebook чи у застосунках Viber/Telegram.

Як правильно розрахувати добову норму корму?

Розрахувати добову норму корму можна за допомогою таблиці, розташованої на звороті упаковки. Виробником вказується точна кількість корму, яку ваш улюбленець повинен споживати щодня. Рекомендується розділити цю дозу на 2-3 годування на день.

Як краще здійснити перехід на новий раціон?

Якщо ви вирішили перевести вашого вихованця на новий раціон з будь-якого типу годівлі (з іншого корму), робіть це поступово, тому що системі травлення тварини потрібен час для адаптації. Як правило, перехід на новий корм краще робити протягом 7 днів, починаючи з незначного додавання до звичного раціону, закінчуючи повною заміною.

Що таке корм холістік?

Корм класу холістик - це здорове повнорационное харчування. Беззернова формула та відсутность картоплі сприяє швидкому засвоєнню та підтримці правильної кондиції тіла. Відрізняється високим вмістом поживних речовин, вітамінів та антиоксидантів. Підходить для вибагливих та схильних до алергії тварин.

Задайте ваш вопрос